U 27 di ferraghju, SANY'A prima pala frontale 300-t di trasmissione elettrica SY2600E, una macchina di dimensioni colossali, hà sbulicatu da una linea di assemblaggio in Factory No.6, Kunshan Industrial Park, Shanghai. Cù una lunghezza di 15 m da fronte à daretu è una altezza di 8 m o trè storii, questu hè un altru mudellu di pietra sviluppatu in u campu di i machini di scavi ultra-grande.
À a ceremonia di lanciu, Chen Jiayuan, presidente di SANY Heavy Machinery, hà ricurdatu chì SANY hà sviluppatu a Cina.'s u primu escavatore idraulicu 200-t in 2008, cumpiendu u spaziu domesticu in l'industria."Oghje, 14 anni dopu,"aghjunse Chen,"u lanciu di u SY2600E marca SANY'L'ultima svolta in a R&D è a fabricazione di grandi escavatori."Hà nutatu ancu chì u SY2600E serà introduttu à u mercatu internaziunale in u futuru. Inoltre, a so squadra hà da cuntinuà à aghjurnà u tunnellu à 400 t è ancu 800 t.
Cuncepitu per a splutazioni di terra è a carica di minerale in grandi mine di superficia è prughjetti di terraferma, u SY2600E hà ereditatu tutti i vantaghji di a famiglia di prudutti SANY di grandi escavatori.
Certi punti tecnichi di u SY2600E includenu:
1. Risparmiu d'energia: Sistema idraulicu di tipu chjusu cumpletamente cuntrullatu elettricamente chì permette una risposta dinamica più veloce è menu perdita di pressione.
2. Reliability: Dotatu di un mutore di 6.000 V, 900 kW, è cumpunenti strutturale rinfurzati dà una vita più longa.
3. Convenienza: Vanta un sistema di lubrificazione automatica, un sistema di riempimentu centralizatu è e parti mantenibili chì sò situate in u centru è accessibili.
Notizie trasmesse da SANY da Beijing Anchor Machinery Co., Ltd
Tempu di post: Feb-24-2022