Pipa di consegna

Breve descrizione:

Pipa di consegna


Detail di u produttu

Tags di u produttu

WechatIMG5

Features

1. Semu un prufessiunali prufessiunali di pipa di pompa di cimentu è pezzi in Cina, specializatu in a pruduzzione di pipa di consegna di pompa di cimentu, novu tubu speciale di indurimentu, tubu di muru doppiu, gomitu di muru doppiu, coddu cast, riduttore, accoppiamentu, tubu di gomma, palla di pulizia, pistone, cilindru, piastra di usura, anellu di taglio, boma di piazzamentu di cimentu è altre parti.

2. Avemu furnitu pipeline di pompa di béton è pezzi di ricambio per SCHWING, PUTZMEISTER, SANY, CIFA, KYOKUTO, ZOOMLION, XCMG per 10 anni.

È pudemu assicurà a qualità è u megliu prezzu.

3. Avemu un sistema di cuntrollu di qualità assai strettu è u codice Qr utilizatu per a garanzia di qualità.

WechatIMG5

Parametri di u produttu

 

Tipu DN Spessore (mm) Lunghezza (mm) Flange Applicazione
Pompa à bétonNew Special Harden Pipe 125 5.07.0 3000/2000/1000 148 mm Inserti in carburu Chrom Putzmeister, Schwing, Sany,Zoomlion,Cifa,

Kyokuto,

XCMG

Ans so on

Pompa à béton Pipe à double paroi 125 3.2+1.84.1+2.7
Concrete PumpST52 tubu di consegna senza saldatura 125 4.57.0 148 mm
Concrete Pump20 # tubu di consegna senza saldatura 125 4.57.0
Concrete PumpQ345 tubu di consegna saldatu 125 4.04.57.0
Concrete PumpQ235 tubu di consegna saldatu 125 4.04.57.0
Pompa à bétonSchwing M/F Pipe (ST52) 125 4.04.57.0 3000/2000/1000 Flange Schwing 5" M/F Schwing

Vantage

Pipa di pompa classica ?

A nova generazione di camion di longa vita usa un tubu induritu

Pipa di pompa classica?eccellenti proprietà di resistenza à l'usura, derivate da a tecnulugia unica di trasfurmazioni resistenti à l'usura.

U pipeline tradiziunale di unicu muru solu chìnching per 1.5-2mm di u muru internu in u processu di spegnimentu resistente à l'usura. A pipa mostra un statu di durezza diminuita da l'internu à l'esterno. A perdita di vita di a pipa hè accelerata quandu a resistenza à l'usura. strata hè usata up.So a vita di pipeline tradiziunali unicu muru hè di solitu 25000 m3 o cusì.

A pipa di pompa classica ?hè trattatu tuttu u spessore resistenti à l'usura è a durezza di u gruixu tutale righjunghji a durezza di u muru internu di u vantaghju tubu tradiziunale.di caratteri cum'è una alta resistenza à l'abrasione, una longa vita di serviziu, un tassu di abrasione uniforme in tutta a vita.

Dunque, paragunatu à u tubu tradiziunale unicu muru, u tubu di pompa classicu?hà doppia vita è ghjunghje sin'à 50000 m3.Compared cù u tubu tradiziunali twin-wall, classic pipe pump?hà una tecnulugia di trasfurmazioni più avanzata è una qualità stabile.

图片1

CUSTO BASSU IN CICLU DI VITA COMPLETA

Ancu s'è u costu di l'acquistu di u pipeline hè ligeramente più altu ch'è quellu di u pipeline tradiziunale di una sola capa, a vita di serviziu di u pipeline di pompa classica ?hè aumentatu à duie volte quellu di u pipeline tradiziunale di una sola capa, chì migliurà u rapportu di efficienza di u pipeline è riduce u costu attuale.

À u listessu tempu, l'usu di a linea di pompa classica ?reduces a freccia di rimpiazzamentu di pipeline è riduce a perdita di arrestu causata da a pipeline replacement.Based nantu à i fatturi sopra, u vantaghju di risparmiu di costu di a linea di pompa classica ?hè più significativu.

图片2

I nostri servizii / Garanzia

1.Assicuranza di qualità

Qr code utilizatu per a Garanzia di Qualità.

Sè avete i nostri prudutti è truvate qualchì problema di qualità, cuntattateci è mandate e foto.Avemu da verificà è rimpiazzà un novu for free.

2.Samples

Di sicuru, pudete piglià qualchi mostri.Picculi campioni sò gratuiti, ma avete bisognu di pagà u corriere.Sè pussibule, benvenutu chì vene quì per visità a nostra fabbrica.Assicuratevi chì avete un megliu capiscenu.

3.OEM hè dispunibule.

Basta à mandà u vostru logò.Facemu l'altre cose.

WechatIMG5

Features

1.Materiale di alta qualità, Super resistente à l'usura
2. Tecnulugia avanzata; Design meticulosu;Stabile è Affidabile

WechatIMG5

imballaggio

Scatole di Carton, Esporta Scatole di Legnu, o secondu a dumanda di i clienti.

WechatIMG5

U nostru magazzinu

2bfc90dddf78474eba0ce4c05f425a5

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi