Nova data per Bauma 2022. A pandemia spinge a fiera tedesca à uttrovi
Bauma 2022 si terrà in uttrovi, da u 24 à u 30, invece di a cullucazione tradiziunale in u mese d'aprile. A pandemia di Covid-19 hà cunvintu l'urganizatori à posponà l'avvenimentu chjave per l'industria di e macchine di custruzzione.
Bauma 2022si ferà in uttrovi, da u 24 à u 30, invece di a cullucazione tradiziunale di u mese d’aprile. Induvinà? A pandemia di Covid-19 hà cunvintu l'urganizatori à posponà l'avvenimentu chjave per l'industria di e macchine di custruzzione. D'altra parte, una altra fiera di u mondu di Bauma,quella prevista in Sudafrica in 2021, hè stata recentemente annullata.
Bauma 2022 rinviatu à uttrovi. A dichjarazione ufficiale
Leghjemu e dichjarazioni ufficiali di Messe München, liberate à a fine di a settimana passata. «In cunsiderà i tempi di pianificazione particularmente longu per l'espositori è l'urganizatori in a più grande fiera di u mondu, a decisione deve esse presa avà. Questu furnisce l'espositori è i visitori una basa di pianificazione sicura per a preparazione di u prossimu bauma. Inizialmente, u bauma duverà esse tenutu da u 4 à u 10 d'aprile di u 2022. Malgradu a pandemia, a risposta di l'industria è u livellu di riservazione era assai altu. Tuttavia, in numerose discussioni cù i clienti, ci era una ricunniscenza crescente chì a data d'aprile implicava troppu incertezze in vista di a pandemia globale. L'opinione prevalente era chì hè attualmente difficiuli di valutà se u viaghju in u mondu sanu, chì hè cruciale per u successu di a fiera, serà largamente senza ostaculi di novu in un annu.».
Ùn hè micca una decisione faciule, secondu u CEO di Messe München
«A decisione di posponà bauma ùn hè micca stata faciule per noi, sicuru», hà dettu Klaus Dittrich, presidente è CEO di Messe München. «Ma avemu avutu da fà avà, prima chì l'espositori cumincianu à pianificà a so participazione à a fiera cummerciale è facenu investimenti currispondenti. Sfurtunatamente, malgradu a campagna di vaccinazione chì hè stata lanciata in u mondu, ùn hè ancu pussibule di predichendu quandu a pandemia serà largamente sottu cuntrullata è viaghjà in u mondu illimitatu serà pussibule di novu. Questu rende a participazione difficiule di pianificà è di calculà sia per l'espositori sia per i visitatori. In queste circustanze, ùn sariamu micca stati capaci di cumpiendu a nostra prumessa centrale chì bauma, a fiera cummerciale principale di u mondu, rapprisenta tuttu u spettru di l'industria è generà una portata internaziunale cum'è nessun altru avvenimentu paragunabile. Dopu tuttu, l'ultima edizione di Bauma hà accoltu i participanti di più di 200 paesi in u mondu. Dunque, a decisione hè coherente è logica».
Tempu di post: 04-04-2021