I rivenuti annuali di Caterpillar in 2022 eranu $ 59.4 miliardi, un aumentu di 17% rispetto à u listessu periodu di l'annu passatu.

Ricertamenti, Caterpillar hà publicatu u so rapportu annuale per 2022. Per tuttu u 2022, i venditi di Caterpillar eranu $ 59.4 billion, up 17% from un annu prima, secondu u rapportu.
Di stu totale, e vendite in u quartu trimestre di u 2022 eranu $ 16.6 miliardi, un 20 per centu più altu di un annu prima.
I rivenuti annuali di Caterpillar in u 2022 era di $ 59.4 miliardi, un aumentu di 17% annantu à u listessu periodu di l'annu passatu.
Jim Umpleby, presidente è CEO di Caterpillar, hà dettu, "a nostra squadra globale hà creatu unu di i migliori anni in a storia di quasi 100 anni di a cumpagnia.Malgradu i sfidi chì affruntà a catena di supply, a squadra hà ottenutu una crescita di entrate à duie cifre è hà generatu un forte flussu di cassa senza ME&T.Restemu impegnati à serve i nostri clienti, implementendu a nostra strategia è investisce in una crescita prufittuosa à longu andà."Stu articulu hè di Caterpillar.

Anchor Machinery-Business senza frontiere
Stabbilita in 2012, Beijing Anchor Machinery Co., Ltd hà una basa di fabricazione in Hebei Yanshan City è uffiziu in Pechino.Fornisciamu u settore di a custruzione cù l'alta qualità di pezzi di ricambio per e pompe di béton è betoniere è soffiatori di cimentu, cum'è Schwing, Putzmeister, Cifa, Sany, Zoomlion ,Junjin, Everdium, furnisce ancu serviziu OEM.A nostra sucietà hè una impresa integrata in a produzzione, trasfurmazioni, vendite è cummerciu internaziunale. I nostri prudutti vendenu bè in u mondu per via di alta qualità è prezzu competitivu. Avemu pussede duie linee di produzzione push-system in u coddu di frequenza intermedia, una linea di produzzione per Macchina idraulica 2500T, curvatura di tubi di frequenza intermedia, è flange di forgiatura rispettivamente, chì sò i più avanzati in Cina.Per risponde à e diverse esigenze di i clienti, i nostri prudutti sò cuncepiti è pruduciuti secondu a China GB, GB / T, HGJ, SHJ, JB, American ANSI, ASTM, MSS, Japan JIS, ISO standard.Avemu stabilitu una squadra affidabile per sustene pienamente i bisogni di i nostri clienti. U nostru mottu hè a satisfaczione di u cliente attraversu l'eccellenza di u serviziu.

Postu tempu: Feb-09-2023