Cilindri di consegna di béton

I cilindri di consegna di béton sò principalmente usati per i camioni di pompa di béton.L'estremità frontale di u cilindru di trasportu hè cunnessu cù a tramoggia, è a parte posteriore hè cunnessa cù u cisterna d'acqua, è hè fissata trà a tramoggia è u cisterna d'acqua da una barra di tira (o vite).U cilindru di trasportu hè generalmente fattu di tubi d'acciaio senza saldatura.A causa di u cuntattu longu cù l'acqua è u cilindru, a corrosione chimica di l'acidu è l'alkali, è l'attrito severu trà u béton è a superficia di u cilindru di trasportu, a superficia interna di u cilindru di trasportu deve esse trattata in particulare per migliurà. a so durabilità.resistenza à l'abrasività è a corrosione.I nostri cilindri di consegna sò dispunibuli sottu Putzmeister è Schwing.

1
2

Unu di i nostri prudutti di punta hè u cilindru di consegna per camioni di pompa di cimentu.U cilindru di consegna hè una cunnessione impurtante per assicurà u funziunamentu lisu è efficiente di u camion pompa.Fornemu diversi cilindri di trasportu per risponde à e diverse esigenze di i clienti.

Capemu chì diversi clienti anu esigenze diverse, chì hè per quessa chì andemu in più per furnisce suluzioni persunalizati.Ùn importa micca u cilindru di trasferimentu chì avete bisognu per l'usu, u nostru squadra di sperti vi ricumanderà u pruduttu più prezzu è adattatu per a vostra applicazione specifica. Avemu fieru di a nostra capacità di furnisce un serviziu di u cliente eccezziunale è assicurà a satisfaczione di u cliente.

4
5

À Anchor Machinery, a qualità hè a nostra prima priorità.Tutti i nostri prudutti, cumpresi i cilindri di consegna per i camioni di pompa di cimentu, sò sottumessi à strette misure di cuntrollu di qualità per risponde à i standard è i regulamenti di l'industria.Furnemu ancu serviziu OEM è furnisce pezzi di ricambio per Schwing , Putzmeister, Jidong, Sany, Zoomlion è altre marche famose.

Beijing Anchor Machinery Co., LTD, stabilitu in u 2012, hè un fabricatore è fornitore di pezzi di ricambio per pompe è miscelatori di béton.Cù a nostra basa di fabricazione in Hebei Yanshan City è u nostru uffiziu in Pechino, simu strategicamente situati per serve i nostri clienti in modu efficiente è efficace. In cunclusione, Beijing Anchor Machinery Co., LTD hè un fornitore di fiducia è affidabile di pezzi di ricambio per pompe è miscelatori di béton. .Cù a nostra cumpetenza, a dedizione à a qualità è a gamma completa di prudutti, cumpresu u cilindru di consegna per i camioni di pompa di cimentu, ci sforzemu di risponde à e diverse esigenze di i nostri clienti.Cuntattateci oghje per tutti i vostri bisogni di pezzi di ricambio per pompa di beton è miscelatore.

3

Tempu di post: 30-jun-2023