Chì tipu di pompa hè comunmente utilizata in u pumping di béton?

1. Pompa di mischju

A pompa di mischju include ancu a pompa di rimorca di mischju è a pompa di camion di mischju.A pompa di rimorca di mischju ùn pò micca marchjà indipindente, ma a pompa di u camion di mischju pò marchjà indipindente.In cunfrontu cù altre pompe di consegna di béton, a funzione di mischju di a pompa di mistura hè aghjuntu per attivà a mistura in situ.

2. Pompa di ghjornu

A Pump Heavenly hè ancu chjamata pompa boom, chì hà duie funzioni, cumpresa a funzione di mischju è micca cumpresa a funzione di mistura.A pompa hè ancu cunnisciuta cum'è camion di pompa di béton.Hà u so propiu supportu indipendente, perchè pò esse trasportatu u cimentu senza pusà pipi.In generale, u camion di pompa di cimentu hà una bona flessibilità è rapidità.

3. Pompa à bordu

Comparatu cù a pompa di camion, a pompa di camion ùn hà micca un supportu indipendente.U so vantaghju hè chì occupa menu spaziu, cusì u costu relative hè relativamente bassu.Perchè ùn ci hè micca un bracket, l'intensità di u travagliu di i travagliadori hè relativamente alta.Tuttavia, paragunatu cù a pompa di ghjornu, u vantaghju di a pompa di u veiculu hè chì u costu di operazione hè bassu.Dunque, se u tubu d'alta pressione hè utilizatu per u funziunamentu, l'altezza di trasportu serà relativamente alta.

4. Pompa di terra

A pompa di terra hè ancu chjamata towing pump.Siccomu ùn ci hè micca chassis, ùn pò micca marchjà indipindentamente, ma ci sò pneumatici chì ponu esse rimorcati à u situ di operazione cù un trattore.U costu di funziunamentu di a pompa di terra hè relativamente bassu cumparatu cù a pompa di u celu è a pompa di u veiculu, ma u so svantaghju hè chì a vitezza di consegna hè lenta è l'altezza di consegna ùn hè micca alta cum'è a pompa di u veiculu.

Chì sò i vantaghji di a pompa di béton?

1. Si usa una valve di distribuzione avanzata s-pipe, chì ùn solu hà una bona prestazione di sigillatura, ma ancu pò cumpensà automaticamente u clearance di usura.

2. Stu tipu di macchina hà a funzione anti pump, chì hè assai utile per eliminà u bloccu di pipa in una manera puntuale, è pò piantà a macchina in pocu tempu per aspittà l'arrivu di materie prime, chì hà un bonu effettu di mantenimentu. nantu à a pompa stessa.

3. A sfarenza cù altri pumps di consegna hè chì hà un cilindru longu, chì allarga assai a vita di serviziu di u cilindru è u pistone.

4. Funziona in u modu di sistema di trè pompa è circuitu idraulici senza interferenza mutuale.In questu casu, ùn importa quale parte falla, u sistema pò ancu operare nurmale.

5. Si usa piastra di spettaculu in lega resistente à l'usura è anellu di taglio flottante, chì pò allargà assai a so vita di serviziu.


Tempu di Postu: 18-Nov-2022